Fællesskabet, naturoplevelsen og motion for både krop og hoved.

Orienteringsklubben HTF (OK HTF) vægter fællesskabet, naturoplevelsen og motion for både krop og hoved. Vi hører til i Haderslev Kommune, men har medlemmer fra et stort opland. Vi vil rigtig gerne dele vores passion for denne særlige idrætsgren, som kan dyrkes af alle og på alle niveauer. Vi har aktive børneløbere, ungdomsløbere, og voksne helt op til 80+ år. Vi har medlemmer, der er nybegyndere, medlemmer der altid går deres rute og medlemmer med mange års erfaring, der gerne lærer fra sig. Klubben har lige nu også løbere på både ungdomslandsholdet og seniorlandsholdet.

Hvis du har lyst til at prøve orienteringsløb så læs hvordan under Arrangementer

På disse sider kan du også læse hvordan man melder sig ind (eller ud). Du kan læse om vores vedtægter og om klubbens historie. Både den historie der går tilbage til klubbens etablering i 1962, men også de mange nutidige historier fra vores nyhedsbreve.

Du kan også læse om vores ungdomsarbejde og om de sponsorer, der trofast støtter klubbens aktiviteter.

Klik i menuen for at læse mere.