Klubbens træningsløb ligger lørdag formiddag i vinterhalvåret og onsdag aften i sommerhalvåret. Der arrangeres enkelte gange også træningsløb på andre ugedage. De fleste af klubbens medlemmer møder jævnligt op til træning. Hvis du overvejer orienteringsløb møder du op og beder om hjælp til at komme i gang. Alle nye og alle begyndere får instruktion til sporten og får hjælp til at læse kortet og finde vej. Som ny følges man altid af en erfaren løber, indtil man er fortrolig med kortlæsningen. Der er altid baner på et sværhedsniveau der passer både til nybegyndere, til let øvede og til erfarne løbere. Banerne findes også i forskellige længder. Kortene får man udleveret (dog ikke under coronanedlukningen, hvor man skal printe hjemmefra). Som ny kan man låne kompas og tidstagningsbrik. Det er en god idé at have tøj og sko, der kan holde til en tur i skovbunden og som du kan bevæge dig i.

Tid og sted for klubbens træningsløb kan du læse HER

Mødestedet for træningsløbene (startstederne) varierer. Startstederne er listet HER med link til google maps.

Vi har en aftale med vores naboklub (OK Syd) at vi kan deltage i hinandens træningsløb. Du kan se en kalender med deres løb og andre relevante arrangementer i TERMINSLISTEN

Du kan læse flere informationer om træningsløb ved at klikke i menuen.